Fulltextové vyhledávání

Zpravodaj KSP 2-2022[2]-page-001.jpg

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Jarní tvoření v Roudnici - 26. 4. 2022
Rodiče s dětmi sází stromy v Těchlovicích
Pracovní setkání k Prioritám a cílům MAP II
27
Den učitelů 2022
28
Muzikoterapie v MŠ Sedlice
Prezentiáda 1. ročník
29
Zpravodaj KSP 2-2022
30 1
2 3 4
Dopravní hřiště ve Stěžerách
5
Dopravní hřiště ve Stěžerách
6
Dopravní hřiště ve Stěžerách
7
Komunitní sociální práce v Libčanech
Dopravní hřiště ve Stěžerách
8
Dopravní hřiště ve Stěžerách
9
Dopravní hřiště ve Stěžerách
10
Dopravní hřiště ve Stěžerách
11
Dopravní hřiště ve Stěžerách
12
Dopravní hřiště Libčany
Dopravní hřiště ve Stěžerách
13
Dopravní hřiště Libčany
14
Dopravní hřiště Libčany
15
Dopravní hřiště Libčany
16
Dopravní hřiště Libčany
17
Tvoření pro rodiče s dětmi - MŠ Osice
Dopravní hřiště Libčany
18
Mezinárodní konference CEESEN
14. setkání PS ČG
Dopravní hřiště Libčany
19
Mezinárodní konference CEESEN
Dopravní hřiště Libčany
20
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
Dopravní hřiště Libčany
21
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
22
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
23
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
Praktická lekce tvůrčího psaní
24
Festival četby pro mateřinky
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
13. setkání PS RP
25
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
26 27
Hradecké Guitarreando 2022
28
Hradecké Guitarreando 2022
29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Hradecký venkov > Aktuality > Výsledky ankety na zemědělském dnu

Výsledky ankety na zemědělském dnu



Jakou dáváte důelžitost spolupráci školy a rodiny? 1-5 (5= nejvyšší)

Odpovědi:

5 - 14x

4 - 1x

3 - 4x

 Komentář:

Většina dotázaných (zhruba 73%) měla dojem, že spolupráce školy a rodiny je klíčová. Nikdo z dotázaných neodpověděl 1 ani 2. I přes to byli někteří dotázaní, kteří odpověděli 3 velmi skeptičtí. Považují spolupráci školy a rodiny spíše jako přehazování problémů a domnívají se, že by si každá instituce měla řešit problémy sama. Jelikož jsme měli možnost dotázat se i mnohých učitelů-rodičů, zjistili jsme, že ze strany školy je spolupráce rodiny velice důležitá.

  

Definujte atmosféru v českém školství jedním slovem

 Odpovědi:

spíše záporné: hrůza 2x, špatné, neúcta k pedagogům, nekomplexní, špatný přístup učitelů, děti nemají úctu k učitelům, málo praktických činností, napětí, diktatura, chaos, blbá nálad 2x, zastaralé, neumí zaujmout

spíše kladné: dobrý 5x, ucházející 2x, z historického hlediska vzkvétá, uvolněná

 Komentář:

Skoro ⅔ dotázaných hodnotí české školství spíše negativně, někteří dokonce slovy jako: diktatura, chaos. Kladných odpovědí byla zhruba jedna třetina. Od dotazovaných bylo velice silně patrné, jestli mají osobní dobrou nebo špatnou zkušenost.

 

 Jak byste zvýšili důvěru v pedagogy a prestiž jejich pozice?

 Odpovědi:

více práce a kontaktu s rodiči 6x, zvýšení platu 3x, přísnější systém a vyšší pravomoce učitelů, podpora pedagoga ze strany rodičů, mimoškolní aktivity 3x, osobnost ředitele /vedení, zaměření na zahraniční zkušenosti pedagogů, staré struktury, více psychologického vzdělání, vyšší autorita, vstřícnost a otevřenost vůči dětem

 Komentář:

Na této otázce byl patrný dopad předchozí otázky, která se ptala na vztah rodičů a školy. Celkem 6 dotázaných pak odpovědělo, že prestiž pozice pedagoga by byla zlepšena díky kontaktu a práci s rodiči. Celkem třikrát bylo zodpovězeno, že by mělo dojít ke zvýšení platu pedagogů jako formy motivace a stejně tak bylo třikrát zodpovězeno, že bylo být organizováno více mimoškolních aktivit. Mezi inovativní myšlenky pak můžeme zařadit: zvýšení důrazu na vzdělání v zahraničí či psychologického vzdělání a otevřenost a větší přátelskost vůči dětem. Na druhou stranu byla uvedena i odpověď, která chce návrat ke starým strukturám.

výstup (1).jpgvýstup (2).jpg

výstup (3).jpg


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů