Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27
3. jednání Řídícího výboru
5. setkání PS pro financování - listopad 2019
28 29
XXX. Muzejní adventní trhy 2019
30
XXX. Muzejní adventní trhy 2019
1
XXX. Muzejní adventní trhy 2019
2 3
Post 2020: Local Action in a changing world
4
Speciální projekce dokumentárního filmu V síti
5. setkání PS pro rozvoj MG - prosinec 2019
Post 2020: Local Action in a changing world
5
Zdraví/Prevence ve školách - setkání učitelů TV
6 7 8
9 10
Ukázka z práce geologa, botanika, mykologa, entomologa a zoologa
11 12
Cizí jazyky pro učitele
13 14 15
16 17 18 19
Vánoční koncert houslisty Jaroslava Svěceného
20
PREZENTIÁDA
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Hradecký venkov > Aktuality > Výsledky ankety na zemědělském dnu

Výsledky ankety na zemědělském dnu



Jakou dáváte důelžitost spolupráci školy a rodiny? 1-5 (5= nejvyšší)

Odpovědi:

5 - 14x

4 - 1x

3 - 4x

 Komentář:

Většina dotázaných (zhruba 73%) měla dojem, že spolupráce školy a rodiny je klíčová. Nikdo z dotázaných neodpověděl 1 ani 2. I přes to byli někteří dotázaní, kteří odpověděli 3 velmi skeptičtí. Považují spolupráci školy a rodiny spíše jako přehazování problémů a domnívají se, že by si každá instituce měla řešit problémy sama. Jelikož jsme měli možnost dotázat se i mnohých učitelů-rodičů, zjistili jsme, že ze strany školy je spolupráce rodiny velice důležitá.

  

Definujte atmosféru v českém školství jedním slovem

 Odpovědi:

spíše záporné: hrůza 2x, špatné, neúcta k pedagogům, nekomplexní, špatný přístup učitelů, děti nemají úctu k učitelům, málo praktických činností, napětí, diktatura, chaos, blbá nálad 2x, zastaralé, neumí zaujmout

spíše kladné: dobrý 5x, ucházející 2x, z historického hlediska vzkvétá, uvolněná

 Komentář:

Skoro ⅔ dotázaných hodnotí české školství spíše negativně, někteří dokonce slovy jako: diktatura, chaos. Kladných odpovědí byla zhruba jedna třetina. Od dotazovaných bylo velice silně patrné, jestli mají osobní dobrou nebo špatnou zkušenost.

 

 Jak byste zvýšili důvěru v pedagogy a prestiž jejich pozice?

 Odpovědi:

více práce a kontaktu s rodiči 6x, zvýšení platu 3x, přísnější systém a vyšší pravomoce učitelů, podpora pedagoga ze strany rodičů, mimoškolní aktivity 3x, osobnost ředitele /vedení, zaměření na zahraniční zkušenosti pedagogů, staré struktury, více psychologického vzdělání, vyšší autorita, vstřícnost a otevřenost vůči dětem

 Komentář:

Na této otázce byl patrný dopad předchozí otázky, která se ptala na vztah rodičů a školy. Celkem 6 dotázaných pak odpovědělo, že prestiž pozice pedagoga by byla zlepšena díky kontaktu a práci s rodiči. Celkem třikrát bylo zodpovězeno, že by mělo dojít ke zvýšení platu pedagogů jako formy motivace a stejně tak bylo třikrát zodpovězeno, že bylo být organizováno více mimoškolních aktivit. Mezi inovativní myšlenky pak můžeme zařadit: zvýšení důrazu na vzdělání v zahraničí či psychologického vzdělání a otevřenost a větší přátelskost vůči dětem. Na druhou stranu byla uvedena i odpověď, která chce návrat ke starým strukturám.

výstup (1).jpgvýstup (2).jpg

výstup (3).jpg


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů