Fulltextové vyhledávání

Komunitní sociální práce na venkově

Projekt, který pracuje více než rok v mikroregionech Nechanicko a Urbanická brázda aktivně pomáhá v mnoha životních situacích cílových skupin. Významná část činnosti směřuje k seniorům a zdravotně znevýhodněným občanům, kterým pracovnice pomáhají např. zajistit místo při očkování, požádat o sociální dávky, zapůjčit či zakoupit kompenzační pomůcky, hledat zdroje pomoci a podpory v rodině. Prostor však vzniká i pro běžné popovídání s osaměle žijícími seniory. Podařilo se také zajistit výpočetní techniku pro rodiny, které musí se svými dětmi absolvovat distanční výuku. Dokážeme pomoci i s chybějícím ošacením, obutím, mobilním telefonem. Od počátku března funguje také bezplatná právní poradna

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
2. setkání PS pro výuku dějepisu a občanské výchovy
29 30 1
Čarodějný venkov!
2
3
Jak být v pohodě nejen při online výuce
4 5 6 7 8 9
10
FINANČNÍ GRAMOTNOST PRO MATEŘŠKÉ ŠKOLKY - 3. část
11 12 13
Zasedání Pléna MAS Hradecký venkov
14 15 16
17
Jak na třídnické hodiny online
Startujeme dopravní hřiště!
18
Startujeme dopravní hřiště!
19
Startujeme dopravní hřiště!
20
Startujeme dopravní hřiště!
21
Startujeme dopravní hřiště!
22
Startujeme dopravní hřiště!
23
Startujeme dopravní hřiště!
24
Startujeme dopravní hřiště!
25
Informační setkání k programu Erasmus+ pro NNO
Startujeme dopravní hřiště!
26
Startujeme dopravní hřiště!
27
Startujeme dopravní hřiště!
28
Startujeme dopravní hřiště!
29
Startujeme dopravní hřiště!
30
Startujeme dopravní hřiště!
31 1 2 3
Dílna čtení pro pokročilé s Mgr. Hanou Žežulovou
4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Hradecký venkov > Aktuality > Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výuce 2

Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výuce 2



Datum konání:
21.4.2021

Obsahem webináře bude: práce asistenta pedagoga a naplňování podpůrných opatření ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Asistent pedagoga a jeho vymezení v legislativě (pracovní pozice, kvalifikační předpoklady, financování). Rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem. Role školského poradenského zařízení při zavádění funkce asistenta pedagoga (spolupráce se speciálním pedagogem, školním psychologem a výchovným poradcem) a metodické vedení
Činnosti asistenta pedagoga v edukačním procesu (náplň práce asistenta pedagoga, jeho osobnost, další vzdělávání, úskalí práce asistenta pedagoga.)
Společné působení asistenta pedagoga a učitele v pedagogickém procesu (vzájemná spolupráce, vztah k žákovi, pracovníkům školy a rodičům). Organizace vyučování, ve kterém působí asistent pedagoga.
Asistent pedagoga ve vztahu k žákům ve třídě (individuální nebo skupinová práce s žákem se SPV v běžné výuce ve třídě, vztah s ostatními žáky v běžné výuce ve třídě).
Hlásit se můžete zde:
https://docs.google.com/.../1F4J.../edit


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů