Fulltextové vyhledávání

Zpravodaj KSP 2-2022[2]-page-001.jpg

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Jarní tvoření v Roudnici - 26. 4. 2022
Rodiče s dětmi sází stromy v Těchlovicích
Pracovní setkání k Prioritám a cílům MAP II
27
Den učitelů 2022
28
Muzikoterapie v MŠ Sedlice
Prezentiáda 1. ročník
29
Zpravodaj KSP 2-2022
30 1
2 3 4
Dopravní hřiště ve Stěžerách
5
Dopravní hřiště ve Stěžerách
6
Dopravní hřiště ve Stěžerách
7
Komunitní sociální práce v Libčanech
Dopravní hřiště ve Stěžerách
8
Dopravní hřiště ve Stěžerách
9
Dopravní hřiště ve Stěžerách
10
Dopravní hřiště ve Stěžerách
11
Dopravní hřiště ve Stěžerách
12
Dopravní hřiště Libčany
Dopravní hřiště ve Stěžerách
13
Dopravní hřiště Libčany
14
Dopravní hřiště Libčany
15
Dopravní hřiště Libčany
16
Dopravní hřiště Libčany
17
Tvoření pro rodiče s dětmi - MŠ Osice
Dopravní hřiště Libčany
18
Mezinárodní konference CEESEN
14. setkání PS ČG
Dopravní hřiště Libčany
19
Mezinárodní konference CEESEN
Dopravní hřiště Libčany
20
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
Dopravní hřiště Libčany
21
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
22
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
23
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
Praktická lekce tvůrčího psaní
24
Festival četby pro mateřinky
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
13. setkání PS RP
25
Dopravní hřiště ve Lhotě pod Libčany
26 27
Hradecké Guitarreando 2022
28
Hradecké Guitarreando 2022
29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Hradecký venkov > Aktuality > Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výuce

Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výuce



Datum konání:
14.4.2021

Zveme Vás na další připravovaný webinář z projektu Místní akční plán vzdělávání II pro ORP Hradec Králové. Tentokrát bude zaměřen na problematiku ,,Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výuce". Lektorkou bude speciální pedagog Mgr. Bc. Jana Okrouhlá.

Obsahem webináře bude: práce asistenta pedagoga a naplňování podpůrných opatření ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Asistent pedagoga a jeho vymezení v legislativě (pracovní pozice, kvalifikační předpoklady, financování). Rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem. Role školského poradenského zařízení při zavádění funkce asistenta pedagoga (spolupráce se speciálním pedagogem, školním psychologem a výchovným poradcem) a metodické vedení
  • Činnosti asistenta pedagoga v edukačním procesu (náplň práce asistenta pedagoga, jeho osobnost, další vzdělávání, úskalí práce asistenta pedagoga.)
  • Společné působení asistenta pedagoga a učitele v pedagogickém procesu (vzájemná spolupráce, vztah k žákovi, pracovníkům školy a rodičům). Organizace vyučování, ve kterém působí  asistent pedagoga.
  • Asistent pedagoga ve vztahu k žákům ve třídě (individuální nebo skupinová práce s žákem se SPV v běžné výuce ve třídě, vztah s ostatními žáky v běžné výuce ve třídě).

Hlásit se můžete zde:

https://forms.gle/oDQwC8Qx3eSatRMu6

 

14_4_2021.png